Objectius:
- Identificar i aplicar estratègies i tècniques de comunicació que facilitin la comunicació efectiva.
- Identificar els factors i les tècniques per afavorir una comunicació efectiva, basada en l’assertivitat.
- Aplicar tècniques i estratègies de comunicació, incloent-hi l’anàlisi sobre les emocions i les capacitats dels interlocutors i la seva gestió.
Continguts:
M1: Comunicació assertiva i efectiva
- Identificació de la comunicació assertiva
- Factors de la comunicació efectiva
- Elements integrants de la comunicació
- Elements actitudinals per a una escolta activa i empàtica
- Tècniques d’escolta activa i empàtica
- Execució coherent del missatge, identificant les possibles interferències
- Comunicació verbal i no verbal
- Barreres en la comunicació
- Estils de resposta a la comunicació verbal
- Opinions, aclariments o peticions
M2: Psicologia de l’interlocutor
- Aplicació de la psicologia de l’interlocutor a la comunicació
- Emocions en la comunicació
- Tècniques de comunicació empàtica
- Control de les emocions en situacions de conflicte
Requisits: No s’exigeix cap requisit per accedir a la formació
Places: 15
Preu: Totalment subvencionat
Reconeixement: Diploma expedit pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya
Informació sobre el Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya