Joc educació i lleure
+34 93 872 57 89
cae@cae.cat
Educar alumnat amb trastorn de dèficit d’atenció (TDA) no és només una competència: és un compromís amb una escola més justa. Avui encenem la mirada inclusiva que pot canviar trajectòries.
Objectius:
Continguts:
M1: Detecció i diagnòstic del TDAH (trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat)
M2: Abordatge multidisciplinar del TDAH
Itinerari formatiu: Aquesta formació es troba dins l’itinerari Intervenció en l’educació especialitzada
Reconeixement: L’alumnat participant rebrà un diploma expedit pel Consorci de Formació Continua de Catalunya.
Opció de titulació vetllador/a escolar si es complementa amb el curs d’Educació inclusiva
Requisits per obtenir el títol: Un 75% d’assistència i realitzar correctament les activitats avaluatives de la formació.
Adreçat a: Persones treballadores, ocupades i/o en situació d’atur.
Requisits acadèmics o d’experiència: Complir com a mínim algun dels següents requisits:
En el cas de no tenir cap d’aquestes condicions posa’t en contacte amb nosaltres per fer una prova de nivell
Coneixements previs necessaris: Es recomana haver cursat formacions com :
Observacions tècniques: No es requereix cap requeriment tècnic per a realitzar aquesta formació.
Places: 15.
Idioma: L’idioma vehicular del curs és el català.
| Albert Bover és psicòleg clínic i escolar, especialista en educació inclusiva i gestió emocional. Amb més de 20 anys d’experiència en centres educatius, serveis socials i consulta pròpia, és formador de professionals del lleure, docents i equips d’atenció a la diversitat. El caracteritza una mirada humana, pràctica i orientada a transformar l’acompanyament educatiu. |
EL CAE
Sant Joan Baptista de la Salle, 4-6, 1r pis
08241 Manresa
Tel. 93 872 57 89