Joc educació i lleure
+34 93 872 57 89
cae@cae.cat
L’activitat Kapla al Museu consisteix en omplir el Museu de l’Aigua i el Tèxtil (MAT) de Manresa amb una proposta lúdica d’un cap de setmana centrada en el joc del Kapla. Durant el cap de setmana, es programen diferents activitats, cadascuna de les quals utilitza un enfocament diferent d’aquestes peces de fusta. Els espais que acostumen a haver-hi són: joc lliure, construccions cooperatives, superació de reptes, creació de figures a partir de models, combinació amb joc simbòlic, demostracions i projeccions.
Kapla al Museu és una activitat organitzada pel CAE i la Fundació Aigües de Manresa– Junta de la Séquia i, des de l’edició de l’any 2019, destina els ingressos econòmics obtinguts als projectes de millora de l’atenció de la Fundació Althaia.
El Kapla és un joc apte i interessant per a gent de totes les edats. Més enllà de ser un joc entretingut i apassionant, té moltes possibilitat educatives perquè permet treballar la geometria de l’espai, la coordinació de moviments o el treball col·laboratiu, entre d’altres competències.
CAE i Fundació Aigües de Manresa–Junta de la Séquia
Novembre