Menjador escolar

Entenem el temps de migdia i l’espai de menjador com un espai educatiu més dins el marc del lleure on els infants són els protagonistes.


Un espai per compartir i aprendre a ser, per construir hàbits, actituds i valors a través de l’acompanyament i propostes lúdiques dels nostres equips de monitors i monitores.

T’interessa el servei o tens algun dubte? Envia’ns un correu a helena@cae.cat o bé omple el


Oferim la nostra àmplia experiència en el joc i el lleure educatiu adaptant-nos a la dinàmica de cada centre.

+ Consulta de quina manera participem en l’alimentació saludable dels infants a través del Projecte Bona Vida (enllaç).

Altres serveis

Monitoratge del Campi qui jugui Estàs interessat/da a fer de monitor/a al Campi qui Jugui 2024-2025? En aquesta pàgina trobaràs tota la informació referent al procés de selecció i contractació dels monitors i monitores de l’edició 2024-2025 del saló de […]

Des de fa més de 30 anys, el CAE i la Fundació la Xarranca organitza Casals de Lleure en períodes de vacances escolars. Entenem aquests casals de lleure com un espai educatiu i de lleure on l’infant és el protagonista […]

Des de la Fundació la Xarranca oferim la possibilitat de realitzar extraescolars a les AMPA/AFA de les escoles, ajuntaments i entitats. Es tracta d’una proposta educativa per al temps de lleure d’infants i joves, en què s’utilitza la metodologia del […]

Gestionem serveis d’acollida fora de la jornada escolar al matí, migdia i a la tarda. Un recurs per facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar que pretén ser també una experiència que també cobreixi les necessitats afectives i […]

Entenem el temps de migdia i l’espai de menjador com un espai educatiu més dins el marc del lleure on els infants són els protagonistes. Un espai per compartir i aprendre a ser, per construir hàbits, actituds i valors a […]

Des de la Fundació la Xarranca oferim la contractació de personal a ajuntaments i entitats per tal de poder difondre les seves campanyes de sensibilització a la ciutadania. De la mateixa manera també dissenyem, organitzem i dinamitzem activitats fetes a […]