Informes de satisfacció

La sistemàtica de Qualitat del CAE i la Fundació La Xarranca incorpora qüestionaris per recollir el nivell de satisfacció dels diferents agents implicats en les activitats que es duen a terme: Activitats formatives, Serveis educatius, Banc de Recursos, etc.

Les dades es recullen en una escala que va de 0 a 5 d’acord amb l’escalat següent: 

  2023 2022 2021 2020 2019
Mitjana valoració global de totes les àrees i agents 4,6 4,6 4,6 4,6 4,4

Valoració per àrees

  2023 2022 2021 2020 2019
Formació 4,4 4,7 4,6 4,4 4,4
Pràctiques formació 4,5 4,7 4,6
Serveis educatius i de lleure 4,5 4,5 4,4 4,5 4,4
Banc de recursos 4,8 4,8 4,9 4,8 4,8
Activitats ciutadanes i de joc 4,8 4,5 4,7
Assessorament entitats 5 4,8

Valoració per agents

  2023 2022 2021 2020 2019
Usuaris / beneficiaris de l’activitat 4,7 4,7 4,6 4,4 4,3
Clients 4,5 4,7 4,7 4,7 4,4
Professionals que les executen 4,5 4,5 4,5 4,5 4,5