El CAE ofereix 40 cursos de formació i aposta pel retorn a la presencialitat

9/3/2022
• Monitors/es de Lleure, Neurolideratge, Comunicació, Mindfulness o Intervenció Educativa; són alguns dels cursos que complementen l’oferta.
• Un 80% de l’oferta és subvencionada per tal de potenciar la formació contínua entre les persones treballadores
L’àrea de formació del CAE aposta per una oferta formativa ampliada i variada amb un 80% dels cursos subvencionats per aquest 2022. Amb més de 38 anys d’experiència en el sector del lleure, l’escola ofereix formació de Monitor/a i Director/a de lleure en diferents horaris i amb una aposta per fer més accessible la formació a través dels cursos subvencionats. L’escola de formació emprèn amb ganes les formacions presencials, amb la convicció que compartir espai i temps físic serà una molt bona opció d’aprenentatge.
L’entitat també ofereix cursos de formació contínua entre els quals destaquen els cursos d’intervenció educativa en autisme, TDA, Vetllador/a Escolar o Primers Auxilis. Una de les àrees formatives que més que fa referència més directa amb el benestar i creixement individual és l’àrea d’habilitats personals. Per això el CAE també ofereix cursos de Neurolideratge, Coaching, Mindfulness o Intel·ligència Emocional per aquest semestre. L’àrea de formació del CAE té la sort de comptar amb formadors i formadores amb molta experiència en les seves àrees i amb un 90% d’èxit en satisfacció pel que fa a les valoracions de les formacions per part de l’alumnat. Es tracta d’un compromís i un esforç constant que fa tot el claustre de professors/es i l’equip que lidera l’escola de formació.
Tota la informació dels cursos es pot trobar a la pàgina web del CAE www.cae.cat.
Les formacions compten amb el suport de l’Ajuntament de Manresa i el Consorci de Formació Contínua de Catalunya.