Informe de satisfacció

La sistemàtica de Qualitat del CAE i la Fundació La Xarranca incorpora qüestionaris per recollir el nivell de satisfacció dels diferents agents implicats en les activitats que es duen a terme: activitats formatives, serveis educatius, Banc de Recursos...
Les dades es recullen en una escala que va de 0 a 5 d'acord amb l'escalat següent:
0 | Nefast |
1 | Molt malament |
2 | Malament |
3 | Bé |
4 | Molt bé |
5 | Excel·lent |
Des de l'any 2018 es fa un recull global de la satisfacció de totes les àrees de treball del CAE i la Fundació La Xarranca. Els resultats obtinguts són:
2019 | 2018 | |
Mitjana valoració global de totes les àrees i agents | 4.44 | 4.46 |
Valoració per àrees
2019 | 2018 | |
Formació | 4,39 | 4,34 |
Serveis educatius i de lleure | 4,37 | 4,46 |
Banc de Recursos | 4,83 | 4,81 |
Valoració per agents
2019 | 2018 | |
Usuaris / beneficiaris de les activitats | 4,33 | 4,44 |
Clients | 4.45 | 4,56 |
Professionals que les executen | 4.51 | 4,31 |